ImbazFuhrer Skrivet 1 September 2008 Rapport Skrivet 1 September 2008 Jo jag har kommit till banan som har namnet "Mother Superior" vet inte hur man dödar ödlan... :( :huh: :( Citera
SayokoX Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Skrivet 2 Oktober 2008 Jo jag har kommit till banan som har namnet "Mother Superior" vet inte hur man dödar ödlan... :( :huh: :( Hmm, är detta första eller andra fighten med T-rexen? Citera
ImbazFuhrer Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 Första, plzz svara........................ :( Citera
MrTast Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 Första, plzz svara........................ :(Han svarar inte snabbare för att du bölar. Ha tåldamod <_< Citera
ImbazFuhrer Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 Första, plzz svara........................ :(Han svarar inte snabbare för att du bölar. Ha tåldamod <_< mmmmm............................................ :visslar: Citera
typpe Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Om jag inte minns helt fel nu (var ett tag sen jag spelade det) så sprang jag till trädet lite snett till höger man kan vara under det och skjuta den därifrån och när han viker sig ner så sprang jag fram och knivade den. Citera
ImbazFuhrer Skrivet 5 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Tck så mycket!!!!!!!!!!! :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.