Sidney Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 Hej! Har lite frågor om att köpa PSN spel och registrera sitt kort för PSN. 1. Jag har skrivit in att jag är född 1984 fast jag är född 1994 för att slippa krångel med att behöva föräldrars mail. Kommer det bli något problem när jag registrerat kortet? 2. Är det helt säkert? 3. Kan man avregistrera ett kort när man vill? 4. Hur gör man för att köpa ett PSN spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 1. Tror inte det blir något krångel. Jag skrev min pappas födelsedatum för att det inte ska bli krångel. 2. Tror det. Tror jag ska köpa exklusiva saker till Mirror's Edge när det kommer. 3. Ingen aning. Borde ju gå. 4. Du trycker väl bara på saken du vill köpa, kanske trycker Accept eller nåt och sen laddas det ner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Gör inte två trådar om samma sak tack. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg