excitebike90 Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Vilka är de absolut bästa silent hill-spelen och vilken konsoll föredrar du att spela dom på? Så här ser min lista ut: 1. Silent Hill 2 (PC) 2. Silent Hill 1 (PC, ps1-emulator) 3. Silent Hill 3 (PC) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 1. Silent Hill 2 - Xbox. Jag anser ju fortfarande att det är världens bästa spel. 2. Silent Hill 3 - PS2. Inte alls lika djupt som tvåan, men ändå mycket bra. 3. Silent Hill 1 - PS. Det var ju trots allt här allt började. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 11 September 2008 Rapport Dela Skrivet 11 September 2008 Har bara spelat SH 2-4 >< vill få tag på ettan med. 2:an får höga poäng på skräckskalan. Mycket ruggigt första gången. 3:an är dock inte långt efter och 4:an är knappt läskigt alls ._. Men jag föredrar handlingen och karaktärerna i 3:an mest. Kanske för att jag tycker att det här med extremt religiösa sekter och sånt passar bra i spel/filmer av denna sort. Med andra ord så blir det jämt mellan SH 2 och SH 3. SH 4 är inte värt att ha med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animaster Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Hej Jag har precis installerat Silent Hill 5, men jag får inte rätt på kontrollerna... Jag kör på spelkontroll. Mina valda keys för spelkontrollen sparas inte. Dvs att jag ställer in mina keys till min spelkontroll, kör igång spelet, men mina valda keys funkar då inte, utan det blir standardkeysen då istället... Sen om jag går in i key config igen så FINNS mina valda keys där, men funkar ändå inte i spelet. Sen om jag startar om Silent Hill 5 så finns INTE mina valda keys i key config, utan standardkeysen. Någon som har någon aning om vad som är fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg