Gäst OneDream Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 såg du ens mitt inlägg fifa 09 (20 spelare på plan samtidigt :D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Kommer bli Pes för mig. Bättre känsla, mycket bättre edit-mode så man kan ändra spelarnas utseende och skapa nya lag utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 vad är för problem med edit-läget på fifa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 (redigerat) vad är för problem med edit-läget på fifa?Fifa är skit och kommer alltid att vara det pro är mycket bättre Redigerat 13 September 2008 av Ogri Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 vad är för problem med edit-läget på fifa?Fifa är skit och kommer alltid att vara det pro är mycket bättre du försöker bara j*vlas med mig, det heter pes. inte nå j*vla pro. Förövrigt så äger fifa. Ni måste bara lära er spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Jag har lärt mig spelet men jag tycker PES är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Fifa har mer licenser och me rspelare medans Pes har grym spelkänsla som Fifa saknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 jag tycker fifa har en bra spelkänsla jag med. jag hatar pes. det är för "segt" desamma med 2ks nhl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.