Gäst ADRIAN_93 Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 (redigerat) Okej har sett många som vill skapa hemsidor.. Vissa som inte vet hur dem ska starta, vissa som behöver hjälp med något etc..! Så då kom jag på en idé med att skapa en hemsida för noobz, som jag själv! Sajten ska handla om Webdesign det ska finnas tutorials som vi har skrivit inte kopierat! Allt ska vara fritt! Vi kanske kommer att utöka med flera grejer om något intresse visas typ video-tutorials! Jag kan väll html håller på med css ska sedan lära mig de flesta andra språken! Tänkte att sidan skulle styras av noobs som är ganska nya till snickra hemsidor och som vill ha hjälp! Undrar också om det är några noobs som vill vara med:D Om det visas något intresse så tänkte jag att vi kunde regga oss på freehostia eller typ 110mb och sedan ha ett namn som typ only-in-notepad.xxx Om ni har flera namnförslag posta dem gärna! På sajten så ska man kunna lägga in sinna egna guider och tutorials vi ska inte använda dreamveawer. only notepad eller någon annan enkel text-editor! Det mesta på sajten ska vara uppbyggt i notepad men vi kommer använda någon typ av forum som smf forum så att vi kan snacka när vi skapar sajten också, Vet att det finns många noobs där ute som vi ska försöka hjälpa med små guider och länkar..hoppas att det visas något intresse.. Om det visas bra intresse så ska sajten inte dö ut det lovar jag:P Redigerat 6 September 2008 av ADRIAN_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Senestor Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Adda [email protected] så kan jag fixa ett webbhotel också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Okej vad bra:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Om jag förstått rätt så ska ni lägga ut guider hur man gör en enkel hemsida i html och css? I sådana fall så kan jag göra några guider om html :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Adda [email protected], så kan vi snacka mer där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Okej kan säga nu att vi har en address till sajten erre.se Ska börja koda idag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Adda mig på msn så snackar vi vidare där! [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 [email protected] Kan inte säga att jag är en noob inom kodning..Men jag fixar gärna till sidan ... Någon guide i PHP då och då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Bra du kan göra lite guider om du har lust :) Självklart så blir du med då som admin eller moderator eller vad man nu kallar det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Adda min adress [email protected] (ÄR INTE FÖDD 96 ALLA FRÅGAR!) så kan vi snacka mer. Är inte precis en noob jag heller, kan HTML utantill =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Okej detta funkar ju fint vi har redan ett par som är positiva till detta jättebra:D Jag håller på och kodar nu en simpel meny.. Om du skulle vilja skriva guider till våran sajt gör det gärna då Skicka guiden till [email protected] ! Den ska vara om Webdesign typ html, css, asp med mera du kan också skicka in tips och tricks om du har några sånna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Okej nu har vi fixat forumet som du kan hitta här! http://erre.se/test/index.php Glöm inte att registrera dig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg