Hoppa till innehåll

Världens Slut Om Nio Dagar


Kevve
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 100
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Då är det roliga att det här inte alls är fake, till viss del iallafall. Dom har skapat en maskin som ska återskapa big bang som ligger på den Schweiziska gränsen, den har tagit flera åt att utveckla och om någonting går snett så är det inte helt omöjligt att ett eller flera svarta hål skapas. Detta är iallafall vad vissa forskare tror kommer att hända, sedan att CERN "vet" att det inte kommer att hända något är ju självklart att dom "vet" det eftersom att det är dom som håller på med det. Så det är upp till er vem ni tror på, CERN eller forskarna som tror att det kommer att bilda ett svart hål.

 

Om ni frågar mig så är allt ett ganska riskabelt och framförallt dyrt projekt. Sen vad det kommer att bli av det återstår att, Världskatastrof eller revolution. Jag tror själv att vi inte behöver oroa oss dock, jag såg en dokumentär om det på Discovery Channel och det ser ut som att dom vet vad dom håller på med

 

- Sylar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svarta hål existerar eftersom dem har skapats. Tänkte idag och kom på att det inte finns tillräckligt mycket med energi på jorden för att kunna skapa ett svart hål som är tillräckligt stort för att sluka hela jorden.

 

Har hört att dem har lyckats skapa svarta hål på ungefär 1 meter i diameter, vet dock ej om detta är sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Overkill
Har hört att dem har lyckats skapa svarta hål på ungefär 1 meter i diameter, vet dock ej om detta är sant.

 

Jag har ett sånt i min vattenkanna ;D

 

 

Om det där funkar så dör vi om 2 dagar. (Vilket är 99.9999999999999999999999999999999999999999% falskt)

Redigerat av Overkill
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

håller med overkill, vi kommer förmodligen inte dö, men det finns ju en risk, ganska ironiskt att människan dör ut av ett svart hål...

 

sylar när gick dokumentären på discovery?

 

( btw, finns det inget sätt man kan stänga svarta hål på, finns svarta hål ens? )

Redigerat av Khazar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...