Jag lever iaf, än så länge....
Världens Slut Om Nio Dagar
↗ till inläggetme 2...Jag lever iaf, än så länge....
Inte sant jag gick aldrig på det :P
I kväll kl 21.00 har jag för mig att det ska hända.. :P
↗ till inläggetDå har du tagit fel på PM och AM :)I kväll kl 21.00 har jag för mig att det ska hända.. :P
↗ till inläggetJahaja. =)↗ till inläggetDå har du tagit fel på PM och AM :)I kväll kl 21.00 har jag för mig att det ska hända.. :P
Det hände i morse?
Vi lever iaf...
så inget hände :P vi skämtade på det i skolan och vissa trodde seriöst att dom skulle dö -.- men ska dom göra mer tester eller så vi fortfarande kan dö?
jag tror dem ska göra fler tester, är dock inte säker
Dom har gjort det första testet och det blev lyckat, resultat om 2 veckor grabbar och flickor
- Sylar
↗ till inläggetHaha samma här...så inget hände :P vi skämtade på det i skolan och vissa trodde seriöst att dom skulle dö -.- men ska dom göra mer tester eller så vi fortfarande kan dö?
Vissa gick runt "Oh Noooo!!! Vi kommer dööö!!! buhuuu :( :( :("
Medans andra "lol då kanske *insert lärare här* dör först :D "
lite skraj nu :P
Alla här som trodde på det bör läsa på. Hur f*n tror ni att jorden ska kunna sprängas om en partikel skickas runt i en accelerator?
↗ till inläggetAlla här som trodde på det bör läsa på. Hur f*n tror ni att jorden ska kunna sprängas om en partikel skickas runt i en accelerator?
Faktiskt så fungerar det i teorin, men då måste man skicka partikeln i ljusets hastighet vilket är omöjligt i dagsläget. Btw så sprängs den inte, den kollapsar under sin egen vikt och bildar ett svart hål.
↗ till inläggetSynd bara att det hände 10timmar och 41minuter innan du skrev.lite skraj nu :P
den är ändå igång ;)
↗ till inläggetOch hur hade du tänkt att något skulle kunna hända om de skickar runt en endaste liten partikel?den är ändå igång ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetOch hur hade du tänkt att något skulle kunna hända om de skickar runt en endaste liten partikel?den är ändå igång ;)
1. Det är inte alltid storleken som räknas...
2. Det är massor av partiklar, inte bara en.
tydligen skickade de partiklarna åt samma håll igår, inget märkvärdigt. tydligen ska de börja skicka partiklarna åt motsatta hål i oktober, så att de kolliderar och sedan kommer de gradvis att öka partiklarnas hastighet med ett försök på maxhastighet inom ett år. då kan det börja hända saker.
har inga källor direkt. rykten som går dock.
↗ till inläggetExakt, det som vissa forskare tror kan skapa ett svart hål sker först om ett par månader.tydligen skickade de partiklarna åt samma håll igår, inget märkvärdigt. tydligen ska de börja skicka partiklarna åt motsatta hål i oktober, så att de kolliderar och sedan kommer de gradvis att öka partiklarnas hastighet med ett försök på maxhastighet inom ett år. då kan det börja hända saker.
har inga källor direkt. rykten som går dock.