contra Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Jag bara undrar om hur många spel till DS ni har klarat av? Jag har klarat New Super Mario, Super mario DS, Lost in blue 2, Pokemon mystery dungeon, Legend of Zelda Phantom hourglass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 New Super Mario Bros, Mario Kart DS, Pokémon Diamond, Megaman ZX: Advent, Worms Open Warfare 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
winblasers Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 hej jag har pokémon diamond, new super mario bros, the simphsons game, harry potter 5, burnout legends och zelda phantom hourglass jag behöver hjälp med zelda hur gör jag nu? jag har kommit till ghost ship och fått tre systrar men hur drar jag rätt i dom fem spakarna? ska jag följa koden: 2 4 5 1 3? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 (redigerat) hej jag har pokémon diamond, new super mario bros, the simphsons game, harry potter 5, burnout legends och zelda phantom hourglass jag behöver hjälp med zelda hur gör jag nu? jag har kommit till ghost ship och fått tre systrar men hur drar jag rätt i dom fem spakarna? ska jag följa koden: 2 4 5 1 3? :o Jag har inte kommit så långt själv, men koden står väl skriven någonstans. Skriv på kartan. Redigerat 15 September 2008 av Moldorm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 jag har bara klarat ut pokemon pearl och håller på med zelda of phantom hourglass :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 16 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Jag har klarat mario cart DS, Spore DS och Warhammer 40 000 Squad command Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
orcony Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 harry potter och fenix orden och spiderman battle for new york :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 Har bara varvat Harry Potter 5 av fyra andra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg