Gäst jagekung Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Haha spelade med wallhack och ägde dom Kopia_av_Wallhack.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Men vafan, grattis, assvårt! var laddade du ner det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Är det för skitfusk? Bara teamlambert och xqz2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Är det konstigt att du äger dom elr , du hadde ju fusk!!... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Är det för skitfusk? Bara teamlambert och xqz2.LOL jag testade ju det bara....haha tkr du jag har dåliga cheat? jag äger dig både med och utan cheat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Jagekung varför fuska ?`det är bara onödigt!... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CountRealDude Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Visst hör man på namnet fuska.se men ändå... Att förstöra i online spel är bara tråkig och då visar man att man är sämst, som du. Ett tips, lär dig spela så går de nog bättre :D // Rowl on Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Visst hör man på namnet fuska.se men ändå... Att förstöra i online spel är bara tråkig och då visar man att man är sämst, som du. Ett tips, lär dig spela så går de nog bättre :D // Rowl on mendu hade bara wh xD haha tror du inte jag kan spela lr?? tycker också att alla ska sluta gnälla att dom som cheata e sämst och att förstöra spelen O.S.V men vf tror du den hära sidan tillexempel heter fuska.se?? det e ju samma sak med koder till alla ps2 spel då för f*n asså då förstör alla spelen då eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 jagekung@ Cs är bara ett spel..Hacka det inte. Men iallafall, spelar jag med hacks så brukar man få över 200. Men sen blir man bannad och man för fixa allt igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 jagekung@ Cs är bara ett spel..Hacka det inte. Men iallafall, spelar jag med hacks så brukar man få över 200. Men sen blir man bannad och man för fixa allt igen. jamen jag hade inge aimbot hade bara wh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Och? Spelar väl ingen roll, det är lättare att träffa utan aimbot tycker jag. När man skjuter med aimbot siktar den mot huvet men träffar ovanför. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 När man skjuter med aimbot siktar den mot huvet men träffar ovanför. Tycker så, har oxå prövat fusk, JÄVLIG KUL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg