WishCookie Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Min önskan är att ge stötar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Att få uppleva så mycket som möjligt av livet innan jag dör. Resa jorden runt, hoppa fallskärm, dyka med syretuber (Kommer inte på vad det heter...) o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 uhmm.. att få reda på alla obesvarliga frågor typ, hur stort är universum eller vad händer när man dör :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 1. Vinna OS i skidor helst sprint men oxå alla andra. 2. Bli en sportfotograf 3. Laga mat till idrottsstjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 O:Fred på jorden O:Bara miljö bilar O:Rädda djuren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koddo Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Att världen inte ska gå under :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Att vara grym på gittar eller trummor ;) Typ spela i band och vara grovt säker på det man gör ;) man kan nog inte vara så grym på gitarr om man inte kan stava till det ;) det Chilla sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Att vara grym på gittar eller trummor ;) Typ spela i band och vara grovt säker på det man gör ;) man kan nog inte vara så grym på gitarr om man inte kan stava till det ;) det Chilla sa varför skulle man inte kunna det?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Högsta önskan? ^^ Min är att bli en skådespelare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soso Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 ´Min önskan skulle vara att jag skulle vinna massa pengar och en annan sak :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.