WishCookie Skrivet 1 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Kom du inte på nåt bättre att skriva? Men aja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smetfejs Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 skärp dig, du är 13 år och en kille , du blir arg och slåss inte ledsen och gråter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Men bumpa inte upp tråden allt är redan löst -.- Gav honom en stor smäll på käften. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Men bumpa inte upp tråden allt är redan löst -.- Gav honom en stor smäll på käften. :D Seriöst :o Bra gjort, bara det inte blir för mycket problem. Vad jag läst verkar den där killen vara ett riktigt as, han var kanske shyst, vad vet jag, men den snubben ska du inte hänga med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) Men bumpa inte upp tråden allt är redan löst -.- Gav honom en stor smäll på käften. :D Det tror jag inte en sekund på. Det sa du bara för att 'vi', frälsarna här på fuska, skulle bli nöjda. Jag vet inte vad som är bäst, skäll ut honom, börjar han bli otrevlig, hota han med något som gör ont. Lyssnar han ändå inte, så genomför det du hotat med. Dock vet jag definitivt vad du INTE ska göra, det är att börja lyssna på svensk HippHopp. Redigerat 18 December 2008 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.