Tortilla Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Jag inte vad det heter men ja kan förklara... Vad heter dom där lys rören man har under bilar eller EU-vespor?? Tänkte köpa såna till min moppe men har inte kommit på va dom hette :( Så någon som vet va dom heter tack för era svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 10 September 2008 Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Neonljus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 10 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2008 Jo men asså va jag vet var det ett annat namn för de när man går tex till en bil försäljare som har sånt så heter de någonting annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 12 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Har hittat såna nu i rätt storlek men kan man sätt på neonlusen på en moped? Måste de vara en speciell eller går de med dom flesta?:o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Det är olagligt att ha det på en moppe, men du gör som du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 NeonRör ? menar du?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 13 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Vist tar jag alltid risken för att få moppen att se coolare ut i mörkret alltid xD . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Man kan väl ha neon ljus och ha de som extra ljus och inte ha dom på hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Man kan väl ha neon ljus och ha de som extra ljus och inte ha dom på hela tiden? Men der beror väll på också vart du ska ha dom? Har man det under moppen och kör, och om polisen ser dig så kommer dom säkert fråga ngt, men det är bara min teori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 strömbrytare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Inget bra alls på en moppe. Fick själv böter som f*n..... (Då var detta en cross :D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Min kompis som är självklart äldre än mig(16). Har rött neonljus på framsidan på hans EU moppe ^^.(Perfekt) Han har det inunder den oxå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.