CrazyBarrie Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Japp, då var det dags igen ^^. Jag hade tänkt att börja programmera lite C#. Alltså skulle jag behöva lite Tutorials, jag har sökt på google men hittade inget direkt "Jätte" bra :visslar: Skulle vara bra om det var Video tutorials. Men det är helt ok med vanligt också :P Spelar ingen roll om det är Svenska eller Engelska. Bara det typ inte är spanska eller nått :rolleyes: Tackar på förhand ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Barejalla Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 lär dig c++ istället, mycket mer användbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trenatos Skrivet 13 September 2008 Rapport Dela Skrivet 13 September 2008 Gå till närmsta bibliotek och leta på deras datorer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CountRealDude Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 lär dig c++ istället, mycket mer användbart. Beror helt på, testa att googla C++ Tutorials och så ser du något säkert. Eller så söker du samma sak på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.