KuroKaktus Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Hejsan. Jag undrar vilka program ni tycker är bra. Jag tycker att: Game maker micro media flash hyper cam msn pitcoment pivot (lite) är bra. Har mer bra men sitter på min kusins dator så kommer inte ihåg så många mer just nu. Skriv era tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 emm alla är inom olika områden :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 12 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Detta kanske inte var rätt forum. Byt forum om det är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 September 2008 Rapport Dela Skrivet 12 September 2008 Sluta gör sånna här trådar när du vet själv att man det blir anmält. btw, som Linus sa - alla dessa program ligger inom olika områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Windows media player VLC media player (mest för videos) Norton 360 (virusprogram) ;) ;) ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag har Norton 360 med tror jag. Nåt Norton iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Windows media player VLC media player (mest för videos) Norton 360 (virusprogram) ;) ;) ;) han menar anti-virus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Norton suger. De program jag gillar att använda är: Game Maker Firefox 3 (with various plug-ins) AIM Code::Blocks GIMP Blender Notepad++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 24 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Chainsawkitten är du KUMM på varg42? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 24 September 2008 Rapport Dela Skrivet 24 September 2008 Chainsawkitten är du KUMM på varg42?Nej, jag gillar bara att sno andras användarnamn och översätta dem till engelska samt att sno deras avatarer. Dessutom gillar jag att skriva inlägg om sådant som egentligen borde ha tagits via PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 okej så du är en spammer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 (redigerat) Windows Defender Winrar Avast! Antivirus Vuze Steam UltraDefrag GCFScape CamStudio VirtualDub K-Lite Codec Pack GIMP TortoiseSVN Notepad++ Pidgin VLC Media player Redigerat 25 September 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.