↗ till inläggetPå natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :)
ahhahahahahahahahahahahahahahahahah skratta i typ 10 minuter :P
:lol: :D B)
↗ till inläggetPå natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :)
↗ till inläggetHahaha, ja det gjorde jag med. Men detta var ett tag sen nu. Det var min första ordentliga kärlek, och var väldigt nervös och ville bara att det skulle funka, det höll i en månad exakt, sen tog det slut. Ångrar det nu men inte mycket att göra åt det. Och förresten var ifrån har alla fått att jag skulle ha sex med henne?↗ till inläggetPå natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :)
Snälla flytta till humor xD! Jag skrattar som f*n!
Alla på fuska.se är perversa j*vlar. Sök dig till ett mognare forum. [:
↗ till inläggetDu är tretton år gammal, tror inte det skulle passa att du skulle ha sex i den åldern. Du är för ung, vänta några år, och sedan se efter om du verkligen är mogen för att ha sex.
Hångla, kan ni alltid göra. Som Khazar sa, vänta tills hon frågat dig, och sen ta chansen. För onödigt att riskera, när man inte ens vet vad hon tycker om sex och liknande.
Du som är expert på lugnsam sex.
OMG sov ni över?
Blev det inget vilt sex som Member hade när han va 11?
↗ till inläggetVar ju ett väldigt lugnsam sex.OMG sov ni över?
Blev det inget vilt sex som Member hade när han va 11?
↗ till inläggetDu är tretton år gammal, tror inte det skulle passa att du skulle ha sex i den åldern. Du är för ung, vänta några år, och sedan se efter om du verkligen är mogen för att ha sex.
Hångla, kan ni alltid göra. Som Khazar sa, vänta tills hon frågat dig, och sen ta chansen. För onödigt att riskera, när man inte ens vet vad hon tycker om sex och liknande.
hehe yeah right? hadde en tjej som va 13 och jag va 15 vi hadde kul i sängen =)) det beror på vad tjejen vill, vill hon ha det eller vill hon vänta?
first i was like :-) butt then i lol'd x)
↗ till inläggetfirst i was like :-) butt then i lol'd x)↗ till inläggetPå natten när alla sover, så smyger du fram till henne och ollar henne i ansiktet. :)
Wow vad det inlägget hjälpte även om detta var väldigt längesen och glömt nu..
Eller som Snuff skulle sagt... SNUFFY HAWTNESS TILL ATTACK!
↗ till inläggetDe där va tame f*n det bästa jag läst på länge.. W0rd asså.Inte hinta mot sex?
Det är enormt många väldigt unga, kanske till och med för unga ungdomar som har sex nu för tiden. f*n allt folk springer ju runt som galna kåta idioter och ska bara ha lite av det goda hela tiden. Jag vet själv hur det har varit och är, vilket jag faktist måste säga är ganska tråkigt. Jag anser att det borde vara något större och seriösare med sex. Det ska vara kärlek. För de flesta människor är det kanske aldrig kärlek nu för tiden och då tycker jag att det har börjat gått fel. Ingen blir lycklig av att bara kn*lla runt utan några känslor. Så till alla yngre och orutinerade säger jag att det är värt att vänta på det tills det betyder något. Så min lilla åsikt kommer väll gå fram till fytio pers. här på en liten hemsida så.. haha. Men seriöst. Vänta för f*n. Lite speciellt ska det iallafall vara. Sluta tänk på sex och tänk på kärleken istället. Det är det vi borde leva för.
Och för att svara på din fråga sen så är det aldrig försent. Även när det verkar vara det. Ni är fortfarande så unga så det gäller bara att du visar att du verkligen gillar henne. Gör något speciellt för henne. Visa att du är killen för henne.
Woho om du älskar henne var lycklig för det händer inte alla..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in