Gäst Logfan Skrivet 13 September 2008 Rapport Skrivet 13 September 2008 Ja, Har nyss laddat ner en trial av spelet Bus driver. Så då installerade jag det. Sedan så funkar det fint att trycka på bus driver och start. Sedan så ska man trycka på "Play free trial" OCh när jag har tryckt på den så kommer det upp: "We are sorry, but the operating system failed to provide the window to render the game graphics in. Please consult the game manual for known workarounds that might improve the game´s compatipility with your hardware. Jag har Directx 9. Och mitt grafik kort är :Nvida Geforce 4 Ti 4200. Citera
Vitdom Skrivet 13 September 2008 Rapport Skrivet 13 September 2008 Ja, Har nyss laddat ner en trial av spelet Bus driver. Så då installerade jag det. Sedan så funkar det fint att trycka på bus driver och start. Sedan så ska man trycka på "Play free trial" OCh när jag har tryckt på den så kommer det upp: "We are sorry, but the operating system failed to provide the window to render the game graphics in. Please consult the game manual for known workarounds that might improve the game´s compatipility with your hardware. Jag har Directx 9. Och mitt grafik kort är :Nvida Geforce 4 Ti 4200. Du har inte DirectX 9 på ditt grafikkort. Citera
Gäst Logfan Skrivet 13 September 2008 Rapport Skrivet 13 September 2008 (redigerat) Redigerat 13 September 2008 av Logfan Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.