bazti Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 När jag klickar Find Game, kommer Downloading Game Settings... Detta verkar dock ta en evighet, eller är jag bara otålig? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 på tal om det är det så på nhl 08 också. MEN det finns en nedladdningflik där man kan ladda ner det en gå (tar rätt lång tid) men då behöver man inte vänta längre. så kolla om det är något liknade det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 (redigerat) Ska kolla Edit: Nä hittade ingen sådan. Redigerat 14 September 2008 av Bazti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag har också haft det så jag fick det att funka genom att spela singelplayer en stund sedan kunde jag spela online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Ibland är ps3 servern lite hackig så det är bara att välja single player sen multyplayer igen. Det kan också bli sådär om du stoppar in cd fören du har blivit inloggad på PSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.