PlayOn Skrivet 14 September 2008 Rapport Skrivet 14 September 2008 Hej! Jag undrar om fördelar och nackdelar med att köpa ett PS3 från USA? Jag har redan sökt runt lite och vad jag har förstått så är fördelarna sammanfattat priset. Nackdelarna är att Blue ray och Home är regionlåst :angry: . Man kan inte heller spela gamla svenska Ps2 spel på den även om den har bakåtkompabilitet. Jag har hört att det kan bli problem med tull, men jag har släkt där som jag har köpt och skickat den privat så det blir nog inga problem. Den kommer nog om nån vecka och jag undrar bara om det finns fler saker jag borde veta? Online funktionerna är väl vanliga? Jag kan väll spela online spel regionsfritt O.S.V? Tacksam för svar Citera
Gäst OneDream Skrivet 14 September 2008 Rapport Skrivet 14 September 2008 (redigerat) Det är bara några blu-ray filmer som är regionslåst. onlinefunktionerna är som vanligt, du kan spela alla spel, och online då. så blu-rayen är inte regionslåst. då skulle man inte kunna spela svenska ps3spel på en usakonsoll.. men det kan man.. Redigerat 14 September 2008 av OneDream Citera
PlayOn Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Skrivet 14 September 2008 Ahaa okej, tack för snabbt svar. Så det finns också vissa spel som jag inte kan spela om jag köper dem från sverige? En till fråga : Några spel/tillbehör ni kan rekommendera? Har redan beställt GTA IV MGS4 och Army of Two. :D Citera
Gäst OneDream Skrivet 14 September 2008 Rapport Skrivet 14 September 2008 man kan spela alla ps3 spel på en annan sorts ps3. Citera
PlayOn Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Skrivet 14 September 2008 Okej, tack för svaren. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.