Gäst Superkudden Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 När jag sätter i ett spel i mitt playstation 2 kommer det fram en ruta där det står:This disc can not be read. Det händer med Naruto ultimate ninja 2 och Spiderman 3. Hur ska jag göra så att spelen ska funka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 så där hände med mig också.Din PS2 är sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Den är inte sönder.. Det har bara kommit in för mycket damm där du sätter in skivorna. Öppna den grejen där du sätter in skivorna och blås försiktigt några gånger så kommer de funka sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 och det vet du..? och förövrigt så förstör man det då eftersom det då kommer vatten på det. kolla in skivorna, kan det vara repor i dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Ja, det gör jag, för runt några månader sen så hände detta med alla mina skivor så blåste jag sen funkade det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 men hur vet du hur att det är just så på hans? har du varit hem och kollat på hans ps2a eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 ° Skivan kan vara smutsig. ° Ditt Playstation kan vara trasigt så att inte playstationet kan läsa av disken. ° Om skivorna är brända så kan inte PS läsa av den utan att du har chippat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Superkudden Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Jag hittar inga repor eller nåt damm på disketerna. Den har inte heller gått sönder för det funkar med vissa spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Då är det fel på skivorna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFox007 Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Du har inte ps2 he he. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg