Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

asså vill ingen mer ha gubbar?

har 2 kvar. battleknight ä det skitjobbigt att gå upp i lvl så han ä ganska bra.

gladiatus gubben. tar inte 1 dag att få lvl 6 om man spelar som normala människor borde.

då tar det typ 2-3 dar.

Jag tror inte att många av oss här vill ha dina gubbar på lvl 6..

Lixom, det hade varit en helt annan 5:a om du hade kommit med en lvl 22, en 20 & en 45.

Då hade du till&med kunnat försöka sälja dom.

så dåliga ä de inte.inte battleknight iallafall. tog svinlång tid att träna han. men gladiatus tog typ 2-4 dar.men ändå.då får nybörjare chans att testa på spelen och få börja med en bonus. och jag behöver också bli av med dem så alla vinner på det

mina kompisar spelar gladiatus men jag gör nog en egen om jag ska börja :P

a vet men vill få bort gubbarna men tycker det ä onödigt att radera dom. därför la jag ut denna tråd för att ge bort dem.

Skrivet

LOL.

yay..en lvl 6 gubbe woo...tar nån dag att skaffa själv >.>

seriöst vem skulle vilja ha en lvl 6?

tar ca 2-7 dar att göra det beroende på hur många timmar om dygnet man spelar

Skrivet

Varför ska man ha dessa account när man kan ens skapa själva och levla upp de.... :P

onödigt att radera om nån vill prova.

men ja.imorrn om ingen mer svarat tar jag bort dem. hoppas alla läser detta innan de är borta.ber att låsa tråden imorrn kväll

• 3 veckor senare...
Skrivet

man ska skapa en gubbe så lär man sig lättare! men det är ju såklart snällt att ge bort gubbar men vissa vill ej ta emot dom för dom vill ha sina egna stats på spelet och vill känna sig säker

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...