Gäst JackBlack Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 (redigerat) Hej jag Undrar vem det var som dödade Cj Mamma i Gta sanandreas Var det Smoke och Ryder eller var det Tenpenny och Pulaski Eller var det Ballas??? Mvh Jackblack Ps Här kommer några Filmer ni Borde Kolla som Har med Ämnet att Göra. http://www.youtube.com/watch?v=DYL0t3T9YDw Redigerat 15 September 2008 av JackBlack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 Trevligt att du inte spoilade tråds namnet. Du kan ju skriva "GTA San Andreas hjälp" i stället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 haha, f*n vad korkat, typiskt jackblack inlägg, Sen Skriver Han Såhär Hela Tiden Också....och nej, jag vet inte vem som dödade hans morsa, han den där tjockisen eller någon i ballas antar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Information Han bor i Los santos är med dem gula skurkarna eller lila han sjuter!! POOOOOOOOOOOOOOOF SÅG DU EN KULA FLÖÖG KAPPAB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 haha, f*n vad korkat, typiskt jackblack inlägg, Sen Skriver Han Såhär Hela Tiden Också....och nej, jag vet inte vem som dödade hans morsa, han den där tjockisen eller någon i ballas antar jag Typiskt Khazar inlägg. Klagar på allt och alla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Svara på Frågan istället snälla :( Och Easton Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg