Japp, nu är det bestämt! Wrath of the Lich king kommer släppas 13 November.
Själv kan längtar jag väldigt mycket, vad tycker ni andra?
Länk till anouncement:
Japp, nu är det bestämt! Wrath of the Lich king kommer släppas 13 November.
Själv kan längtar jag väldigt mycket, vad tycker ni andra?
Länk till anouncement:
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=16233.0
http://media.wow-europe.com/wrath/en/preorder.html
13 November släpps WotLK, om ganska exakt 2 månader :) sedan ska det komma en pre-patch nån gång i oktober förmodligen, vet inte exakt vad det innebär men tror man får nya tallents men kan inte bli level 80
du kom 2 minuter före min tråd :( någon måste bort
Omg så tidigt :S Måste skynda upp med magen till 70 då.
Fyfan så j*vla härligt, ska lätt dra till Nattöppet i Stockholm!!!
Fyfan vad jag längtar, har blivit trött på bara göra Dailies och köra samma raidinstance!
↗ till inläggetPatchen kommer förbereda expansionen.http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=16233.0
13 November släpps WotLK, om ganska exakt 2 månader :) sedan ska det komma en pre-patch nån gång i oktober förmodligen, vet inte exakt vad det innebär men tror man får nya tallents men kan inte bli level 80
Stormwind Harbror t.ex, zeppelinarna till Northrend, Barber Shop, Nya arenorna osv.
↗ till inlägget↗ till inläggetPatchen kommer förbereda expansionen.http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=16233.0
Stormwind Harbror t.ex, zeppelinarna till Northrend, Barber Shop, Nya arenorna osv.
Den inkluderar talents också.
f*n vad chill. När kommer den patchen?
Längtar till WoTLK. Kan man förhandsboka på EB Games :D ?
Patchen kommer förmodligen om några/någon vecka (1-3?).
Slog ihop era två trådar.
Tråkigt, kommer nog tyvärr bli en större flopp än TBC. WoW på level 60 ägde allt :)
↗ till inläggetjag spelade inte då men flera har sagt att WotLK ska bli bättre än TBCTråkigt, kommer nog tyvärr bli en större flopp än TBC. WoW på level 60 ägde allt :)
Håller med dig Xade, lvl 60 var lätt bäst. TBC var en stor besvikelse för mig. Saknar de gamla 2 timmar AV's och ingen xrealm bg, ändå om det var rätt dryg kö på bg's då. =P
xrealm bg är ju iofs bara gött, fast ändringarna till AV var en riktig tabbe av blizz...
↗ till inläggetVad är det som är fel med xrealm? Bara bra ju.Håller med dig Xade, lvl 60 var lätt bäst. TBC var en stor besvikelse för mig. Saknar de gamla 2 timmar AV's och ingen xrealm bg, ändå om det var rätt dryg kö på bg's då. =P
↗ till inläggetdet är väl roligare att möta sånna från servern men jag säger att det är bättre som det är nu för annars skulle det vara riktigt dryg kö↗ till inläggetVad är det som är fel med xrealm? Bara bra ju.Håller med dig Xade, lvl 60 var lätt bäst. TBC var en stor besvikelse för mig. Saknar de gamla 2 timmar AV's och ingen xrealm bg, ändå om det var rätt dryg kö på bg's då. =P
↗ till inläggetdet är väl roligare att möta sånna från servern men jag säger att det är bättre som det är nu för annars skulle det vara riktigt dryg kö↗ till inläggetHåller med dig Xade, lvl 60 var lätt bäst. TBC var en stor besvikelse för mig. Saknar de gamla 2 timmar AV's och ingen xrealm bg, ändå om det var rätt dryg kö på bg's då. =P
Vad är det som är fel med xrealm? Bara bra ju.
Typ, för jag väntade cirka 2 timmar förut i pre tbc på en AV i servern Stormreaver.
Och det tog ibland 9 timmar för och avgöra matchen.
pre-BC känns bara bättre för att det associeras med ens första WoW upplevelser, första dingen, första instancen, förska bosskillen, första Honorable Kill, etc.
Annars var BC detta och inget annat:
SKAFFA EN GUILD SOM KÖR 40 MANS DAGLIGEN ANNARS ÄR DU KÖRD.
BC är mycket bättre, även fast temat bytte lite väl extremt.. UFOn o rymdindier? (draenei)
↗ till inläggetpre-BC känns bara bättre för att det associeras med ens första WoW upplevelser, första dingen, första instancen, förska bosskillen, första Honorable Kill, etc.
BC är mycket bättre, även fast temat bytte lite väl extremt.. UFOn o rymdindier? (draenei)
Boostar du i DM dagligen eller? och första instancen? Första Honorable kill???? :lol: , kommer du ihåg första bosskillen i Shadowfang keep då? och vadå, "annars var bc detta och inget annat: skaffa en guild som kör 40 man dagligen annars är du körd" ? BC har ju inga 40 man raider, menar du pre tbc? och vart finns UFOn? screen or it didnt happen!
↗ till inläggetDeras flygplansaker är UFO'n↗ till inläggetpre-BC känns bara bättre för att det associeras med ens första WoW upplevelser, första dingen, första instancen, förska bosskillen, första Honorable Kill, etc.
Boostar du i DM dagligen eller? och första instancen? Första Honorable kill???? :lol: , kommer du ihåg första bosskillen i Shadowfang keep då? och vadå, "annars var bc detta och inget annat: skaffa en guild som kör 40 man dagligen annars är du körd" ? BC har ju inga 40 man raider, menar du pre tbc? och vart finns UFOn? screen or it didnt happen!
↗ till inläggetOidentifierade flygande objekt finns det många av i WoWoch vart finns UFOn? screen or it didnt happen!
↗ till inlägget↗ till inläggetpre-BC känns bara bättre för att det associeras med ens första WoW upplevelser, första dingen, första instancen, förska bosskillen, första Honorable Kill, etc.
pre-BC*
Jag kommer ihåg min första RFC run, coolt som tusan. Fick min första blue i WC..
Så ja, jag kommer ihåg den där bosskillen på Taramagan, det var tufft när man hoppade runt på level 14.
Exodar = UFO
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in