Luc0ld Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Ja, för alla BG's är xrealm. Spelare från din Battlegroup, inte bara din server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 De officiellt bästa Battlegroupsen top 3: 1. Misery 2. Cyclone 3. Rampage Källa: http://www.wowjutsu.com/eu/battlegroup/ OBS! Blutdurst, Raserei och Glutsturm är Tyska realms. Horde vinner 60-70% på Misery där jag spelar som Alliance. Det är den bästa ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 16 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 (redigerat) De officiellt bästa Battlegroupsen top 3: 1. Misery 2. Cyclone 3. Rampage Källa: http://www.wowjutsu.com/eu/battlegroup/ OBS! Blutdurst, Raserei och Glutsturm är Tyska realms. Horde vinner 60-70% på Misery där jag spelar som Alliance. Det är den bästa ;) cyclone? ja de förklarar ju varför jag aldrig vinner... bästa battlegroupsen, menar du med "bästa" dem som horde vinner mest? Redigerat 16 September 2008 av Khazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Om du menar för arenas är ju Cyclone bäst. Stormscale avgör ju stort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 De officiellt bästa Battlegroupsen top 3: 1. Misery 2. Cyclone 3. Rampage Källa: http://www.wowjutsu.com/eu/battlegroup/ OBS! Blutdurst, Raserei och Glutsturm är Tyska realms. Horde vinner 60-70% på Misery där jag spelar som Alliance. Det är den bästa ;) cyclone? ja de förklarar ju varför jag aldrig vinner... bästa battlegroupsen, menar du med "bästa" dem som horde vinner mest? Jag menar Ranken på battlegroupsen, vilka som har bästa spelare, mest aktiva och mest spelare osv, vet inte exakt hur det är med horde, förrutom att de vinner på Misery. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 17 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 De officiellt bästa Battlegroupsen top 3: 1. Misery 2. Cyclone 3. Rampage Källa: http://www.wowjutsu.com/eu/battlegroup/ OBS! Blutdurst, Raserei och Glutsturm är Tyska realms. Horde vinner 60-70% på Misery där jag spelar som Alliance. Det är den bästa ;) cyclone? ja de förklarar ju varför jag aldrig vinner... bästa battlegroupsen, menar du med "bästa" dem som horde vinner mest? Jag menar Ranken på battlegroupsen, vilka som har bästa spelare, mest aktiva och mest spelare osv, vet inte exakt hur det är med horde, förrutom att de vinner på Misery. jag kör aldrig arena, enligt mig är de tråkigt:P jag kör bara BG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Horde vinner oftast på Cyclone. Med skill, inte med ett lag fullt med twinks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Jag körde alltid arena när jag spela, nästan aldrig BG, rena motsatsen, Khazar. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 17 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 äh, arena är tråkigt, AV är kul, fast bara för att se folk skrika åt varandra om varför dem förlorar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 AV är ju tråkigt nu för tiden, rusha till drek/vanndar på 20 mins, ge tillbaka gamla AV! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 17 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 haha, du menar "gamla AV" som kunde hålla på i typ 8 timmar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luc0ld Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Ja. Ändå om den var lång hade den mer känsla. Speciellt med eliterna på Snowfall GY etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg