hendrix Skrivet 15 September 2008 Rapport Dela Skrivet 15 September 2008 (redigerat) Var finns bomberna och hur plockar man upp dem när man ska spränga de stora maskinerna på hoth battle-banan????? Vi blir GALNA på det här... Redigerat 17 September 2008 av hendrix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kikkan79 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Var finns bomberna och hur plockar man upp dem när man ska spränga de stora maskinerna på hoth battle-banan????? Vi blir GALNA på det här... Vi sitter fast på samma. Finns det ingen som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fusktillspel Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Jag har inte spelat Nintendo DS-versionen, men jag tror såna saker är samma på alla konsoler. (Om) en eller flera pilar pekar på bomben, tryck en knapp (jag vet inte vilken, prova alla. Om det inte funkar så vänta på ett annat svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg