Viikiie Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Nu är det så, att min dator börjat stänga av sej. Det händer mest när jag har en CD i. Nästan hela tiden, men sällan utan CD i, och nu blev det lite tråkigt, för Crysis Warhead kommer ju ut snart, och de har jag längtat efter. Jag tror att den inte får tillräkligt med ström. För länge sen skaffade vi jag nytt grafikkort, pappa sa att den kanske inte startar alls pga för lite ström, men det gick bra, men nu har den börjat stänga av sej. Har någon några ider om vad det kan vara elr hur man fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 hmm asså du skulle kunna byta till ett grafikort som inte kräver så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Ja, men då kommer han inte klara av Crysis Warhead? Ontopic: Stick till affären och fråga efter felet, dem borde kunna fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.