Ranjo Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Hej! Jag har laddat ner bots men när jag startar det och så fryser/hackar spelet. (bilden står stilla) Sedan kommer en ruta upp där det står att en Gameguard update inte funkade och att jag typ ska stänga av mitt virus program och sånt. Vet någon hur jag fixar det? Snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Hej! Jag har laddat ner bots men när jag startar det och så fryser/hackar spelet. (bilden står stilla) Sedan kommer en ruta upp där det står att en Gameguard update inte funkade och att jag typ ska stänga av mitt virus program och sånt. Vet någon hur jag fixar det? Snälla hjälp! vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 16 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Bots Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Vad är Bots för något? Ska ta & kolla upp det! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 16 September 2008 Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Bots letar efter vad bots ä.hitta nåt computer service pogram och nån söksida och nån nerladdningssida. säg hemsidan och namnet igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 16 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 September 2008 Bots hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Bots hemsida tja.kollar upp och testar att göra en gubbe och se vad som ej går.skriv upp problemet igen naruto9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 19 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 För det första har jag vista...och för det andra så står det att jag typ ska stänga av mitt virusprogram "temporarly" (vet inte vad det betyder) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koddo Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 (redigerat) Tillfälligt -.- Stäng av det en liten stund Redigerat 19 September 2008 av Halokillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.