Rhino Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Vad heter ni Online? alltså på Typ Team Deathmatch elr något. Jag heter Rednex1994 :lol: Tror jag :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Jag heter ThaNooB, man heter ju liksom det namnet man döpt sig på online accountet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 (redigerat) På exakt vilken konsol syftar du på? PS3, Xbox 360 [Eller båda]? Men iallafall; På PS3: - DJXout På Xbox Live: Micke X Redigerat 26 September 2008 av YaTwice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Kan man ändra vad man heter :o Vart gör man det? jag fick det namnet Pga Internet-anslutnings namn! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XboxLive Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Hur ansluter man till internet? För när man köper det får mman: headset och bild-sladden har 2st. ju! svara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Hur ansluter man till internet? För när man köper det får mman: headset och bild-sladden har 2st. ju! svara Gå in i PSN-menyn och klicka dej fram i nätverks-inställningarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg