laynus Skrivet 18 September 2008 Rapport Skrivet 18 September 2008 Hej jag har problem med min dator. när jag installerade om den hadde vi 1 hårdisk som var splittad i 2 delar men min pappas del var kvar men inte min. vad gör jag? Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 18 September 2008 Rapport Skrivet 18 September 2008 Hej jag har problem med min dator. när jag installerade om den hadde vi 1 hårdisk som var splittad i 2 delar men min pappas del var kvar men inte min. vad gör jag? Hmm... förstår inte riktigt problemet. Splittad i två, hur gör man det? Antagligen så omformaterade inte du om ordentligt, ibland kan det gå fel. Testa att ominstallerade igen? Citera
Gimcor Skrivet 18 September 2008 Rapport Skrivet 18 September 2008 Jag antar att den hade två partitioner. När ni sedan installerade om den (formaterade) så formaterade ni bara partitionen C: där Windows låg, förmodligen den som var din, medan din fars partition förblev orörd. Med andra ord: Du kan nog inte göra något för att återställa dina filer såvida du inte är riktigt grym på att återställa data men det har jag svårt att tro. Citera
laynus Skrivet 18 September 2008 Författare Rapport Skrivet 18 September 2008 okej jag får väll göra det Citera
ArgSnickare Skrivet 19 September 2008 Rapport Skrivet 19 September 2008 (redigerat) Om man tar att hon (han) är ett år gammal i åtanke så tror jag inte att hon (han) har riktigt vad som krävs för att återställa det... Men varför behöver du (han/hon) dela hårddisken i två delar? Kan ni inte bara ha varsin mapp eller nåt? Redigerat 19 September 2008 av 940220 Citera
laynus Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Skrivet 20 September 2008 okej jag är faktiskt 13 och är en kille och jag kan installera om själv. Vi har det på den här datorn för min pappa har sina filmer på den. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.