Megaman67 Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Jag är riktigt förbannad på en sak. Jag kan inte lägga till text på mina bilder (jag menar inte paint-text och vanlig grå text). Det är jag riktigt arg på. Jag vill ha ett tips på hur man ska kunna lägga till text. Annars blir jag jävligt arg. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 detta har 0 % med fuska att göra. du är i fel forum. fuska.se kan inte göra något åt det.. även om du kan få hjälp om hur du ska göra det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Vadå, lägger inte datorn till text när du säger åt den att göra det? Vilket j*vla problem då. Använd Photoshop eller Gimp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Öhhmmm ....... Hur använder man potoshop?? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Öhmm..... Svarar vi på det blir det Off-Topic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hackad Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 .. menar du att du vill att fuska.se ska sätta in text till din avatar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 gör såhär. skriv en tråd i forumet, vinsten ska minst vara 100 fm. Skriv att du vill att man ska sätta in en text på den bilden du vill. den som lyckas bäst vinner dessa 100 fm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Men att lägga in text på hans bild kan jag göra gratis :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Varför blev nu hans inlägg anmält? Ontopic: Det kan inte vi hjälpa dig med, Skaffa gimp och försök då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Jag är riktigt förbannad på en sak. Jag kan inte lägga till text på mina bilder (jag menar inte paint-text och vanlig grå text). Det är jag riktigt arg på. Jag vill ha ett tips på hur man ska kunna lägga till text. Annars blir jag jävligt arg. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: Arg? På vem? Som sagt så har det inget med Fuska.se att göra, då fuska inte gör bilder, man får ladda upp en egen bild och man får text på den via något bildprogram, vanligast är Photoshop och enklast är Paint. Kolla FuskaMynt forumet där du bland annat kan beställa Avatarer. Tråd Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg