laynus Skrivet 19 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 jag? och i så fall vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Linus du är inte ensam... Alla mina 10000 Fuskamynt är borta.. Vet inte vart dom tagit vägen.. Tror att admin loggar allt sånt, kontakta han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Linus du är inte ensam... Alla mina 10000 Fuskamynt är borta.. Vet inte vart dom tagit vägen.. Tror att admin loggar allt sånt, kontakta han. Jo jag har kontaktat han. Väntar bara på svar. Hoppas att jag får ersättning. Har sparat sen jag blev medlem här. Alla 10100fm har jag fått från att göra inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 19 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Raptomex jag tror du har lite hjälp också en av dina kompisar är ju en moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 (redigerat) Jag såg att du hittade en passande rubrik -.- Hej Mr P. Raptomex jag tror du har lite hjälp också en av dina kompisar är ju en moderator.Varför skulle han få FM av en moderator? Rapto, jag tror du fått minst hälften av avatar tävlningar mm. :) Redigerat 19 September 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Raptomex jag tror du har lite hjälp också en av dina kompisar är ju en moderator.Varför skulle han få FM av en moderator? Rapto, jag tror du fått minst hälften av avatar tävlningar mm. :) Haha nej :P Har aldrig vunnit en tävling:P För att i varje tävling jag har bidragit med har ingen korats som vinnare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 (redigerat) Raptomex jag tror du har lite hjälp också en av dina kompisar är ju en moderator. Varför skulle han få FM av en moderator? Rapto, jag tror du fått minst hälften av avatar tävlningar mm. :) Haha nej :P Har aldrig vunnit en tävling:P För att i varje tävling jag har bidragit med har ingen korats som vinnare. Haha tom jag har vunnit tävlingar :P Redigerat 19 September 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 suck, vad hade du för lösenord eftersom du blev hackad igentligen?-,- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 suck, vad hade du för lösenord eftersom du blev hackad igentligen?-,-Varför bli stater, militär baser hackade? Spela roll vilket lösenord man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 Stor roll, ja, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Ush, dålig rubrik. Knäppa svar och ingen värkar bry sig? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 20 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 okej tyck det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.