dragon_66 Skrivet 31 Mars 2004 Rapport Skrivet 31 Mars 2004 inte för att vara dumma mot er som gillar gamecube men jag hata den där j*vla lila skitiga cuben den förstörde och slängde ut nintento 64 mot en full onödig cube som måste ha minnes kort till alla spel och har en oskön klantig gjord lilla controll. när nintendo gjorde den blev jag skit förbannad eftersom jag var nintendo 64 f*n :angry: men xbox är bra inga minnes kort världens härligaste controller och spelen är bra ^fast några av dem kan vara för lätta . gamecube suger man kan inte ens se på dvd eller göra så att man kan ladda ner eller bränna spel till det. k det var nog allt inte så farligt va :) ? säg det fast till alla ps2 älskare
Gäst Xboxplayer Skrivet 1 April 2004 Rapport Skrivet 1 April 2004 (sniff @ 31/03-2004 21:45:35) inte för att vara dumma mot er som gillar gamecube men jag hata den där j*vla lila skitiga cuben den förstörde och slängde ut nintento 64 mot en full onödig cube som måste ha minnes kort till alla spel och har en oskön klantig gjord lilla controll. när nintendo gjorde den blev jag skit förbannad eftersom jag var nintendo 64 f*n :angry: men xbox är bra inga minnes kort världens härligaste controller och spelen är bra ^fast några av dem kan vara för lätta . gamecube suger man kan inte ens se på dvd eller göra så att man kan ladda ner eller bränna spel till det. k det var nog allt inte så farligt va :) ? säg det fast till alla ps2 älskare varför ska han göra det?
unreal Skrivet 1 April 2004 Rapport Skrivet 1 April 2004 vad då da ps2 två sabbade ju bara ps1 och det sög en då så :)
Gäst Xboxplayer Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 vad då da ps2 två sabbade ju bara ps1 och det sög en då så :) prata ren svenska.
dragon_66 Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 (Xboxplayer @ 01/04-2004 08:57:20) (sniff @ 31/03-2004 21:45:35) inte för att vara dumma mot er som gillar gamecube men jag hata den där j*vla lila skitiga cuben den förstörde och slängde ut nintento 64 mot en full onödig cube som måste ha minnes kort till alla spel och har en oskön klantig gjord lilla controll. när nintendo gjorde den blev jag skit förbannad eftersom jag var nintendo 64 f*n :angry: men xbox är bra inga minnes kort världens härligaste controller och spelen är bra ^fast några av dem kan vara för lätta . gamecube suger man kan inte ens se på dvd eller göra så att man kan ladda ner eller bränna spel till det. k det var nog allt inte så farligt va :) ? säg det fast till alla ps2 älskare varför ska han göra det? menar att han ska säga samma ord men om playstation historia
Secred Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 jag gillar ps1 bättre än ps2 men jag tycker att xbox är bäst, gc är väldigt bra också fast inte på de saker som jag gillar.
unreal Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 QUOTE (unreal @ 01/04-2004 20:26:57) vad då da ps2 två sabbade ju bara ps1 och det sög en då så prata ren svenska men gör nåt annat en att stå och krama dit xbox
David_OG Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 (redigerat) Men vi som gillar GC o X-Box har ofta ogillat PS2 , det e ju normalt att inte gilla den konstiga konsollen . För alla jag känner som har GC elelr X-Box gillar inte PS2 rent ut sakt dom hatar den . så jag tror att vi har något gemensamt vi X-Box o Gc f*n . Jag tror att alla på denna tråden gillar iallafall Gc mer än PS2 . e det inte sant . själv gillar jag mer GC men jag har båda två . Men ser ju också att GC o X-Box e mer intresserade av sin konsol , om man kollar på inlägg i ps2 e det 815 Gc 816 o x-box 400 något . sen kollar man på svar GC e uppe i typ 20.000 medans PS2 e nere i typ 4000 . men dom har gjort sånna o nödiga inlägg du ser ju själv 815 inlägg o gc 816 inlägg o e typ 17.000 svar eller något sånt , PS2 e ju inte så bra . o spelen e ju helt (brb) :angry: Redigerat 3 April 2004 av David_OG
unreal Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 det var bra sagt playstation2 har inte nåt skitbra spel :D men jag hatar ändå gamecube :angry:
dragon_66 Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Men vi som gillar GC o X-Box har ofta ogillat PS2 , det e ju normalt att inte gilla den konstiga konsollen . För alla jag känner som har GC elelr X-Box gillar inte PS2 rent ut sakt dom hatar den . så jag tror att vi har något gemensamt vi X-Box o Gc f*n . Jag tror att alla på denna tråden gillar iallafall Gc mer än PS2 . e det inte sant . själv gillar jag mer GC men jag har båda två . Men ser ju också att GC o X-Box e mer intresserade av sin konsol , om man kollar på inlägg i ps2 e det 815 Gc 816 o x-box 400 något . sen kollar man på svar GC e uppe i typ 20.000 medans PS2 e nere i typ 4000 . men dom har gjort sånna o nödiga inlägg du ser ju själv 815 inlägg o gc 816 inlägg o e typ 17.000 svar eller något sånt , PS2 e ju inte så bra . o spelen e ju helt (brb) :angry: ??? <_<
David_OG Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 va ed et me dig sniff har du något i örat eller ??? du gör ju så : <_<
Rekommendera inlägg