Hoppa till innehåll

Xbox


 Dela

Rekommendera inlägg

  • 2 veckor senare...
  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Golden Star

ps2 är lätt den bästa konsollen!!! :D den har bäst spel och och bra kontroller,på andra plats kommer Xbox,har bra spel men lite klumpiga kontroller,och sist kommer gc,somm S****er!!!!HATA GAME CUBE!!! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ps2 är lätt den bästa konsollen!!! :D den har bäst spel och och bra kontroller,på andra plats kommer Xbox,har bra spel men lite klumpiga kontroller,och sist kommer gc,somm S****er!!!!HATA GAME CUBE!!! :angry:

att alla gillar ps2 <_< fatar inte det grafiken är ju kantig kontrolen e */)(?0'07* spelen e lika dana :angry: ge mig en anlnedning varför ps2 e bäst Redigerat av sniff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(sniff @ 18/04-2004 22:19:38)

ps2 är lätt den bästa konsollen!!! :D den har bäst spel och och bra kontroller,på andra plats kommer Xbox,har bra spel men lite klumpiga kontroller,och sist kommer gc,somm S****er!!!!HATA GAME CUBE!!! :angry:

att alla gillar ps2 <_< fatar inte det grafiken är ju kantig kontrolen e */)(?0'07* spelen e lika dana :angry: ge mig en anlnedning varför ps2 e bäst

Du fick just en väldigt dålig och kort sådan. Men om jag ska skriva ett seriöst inlägg så kan jag inte komma på nåt som gör att ps2 blir bäst. Förutom att den har många spel fast det tycker jag är en nackdel för de har nästan inget roligt spel.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Xboxplayer

QUOTE (unreal @ 01/04-2004 20:26:57)

vad då da ps2 två sabbade ju bara ps1 och det sög en då så

 

 

prata ren svenska

 

men gör nåt annat en att stå och krama dit xbox

Du klarar ju inte ens av att citera.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här ligger det till... Xbox har stora och klumpiga kontroller som är skitdåliga... Och själva xboxen är ful som bara den... Och det enda spelet som xboxen har att komma med är halo som också finns till pc... OCh gamecube... Har mycket bättre spel: the legend of zelda the wind waker, metroid prime och super mario för att nämna några... Och gamecuben har mycket bättre kontroller som inte är stor och klumpig som xboxen har... och själva gamecuben är inte lika stor och klumpig som xbox...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så här ligger det till... Xbox har stora och klumpiga kontroller som är skitdåliga... Och själva xboxen är ful som bara den... Och det enda spelet som xboxen har att komma med är halo som också finns till pc... OCh gamecube... Har mycket bättre spel: the legend of zelda the wind waker, metroid prime och super mario för att nämna några... Och gamecuben har mycket bättre kontroller som inte är stor och klumpig som xboxen har... och själva gamecuben är inte lika stor och klumpig som xbox...

GC har inte halo :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...