Simontheking Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Jag behöver hjälp med en sak.. så här är det. Bredbands Router -> Switch (Belink) -> Min stationära + 2 bärbara datorer.. Jag får internet till dom 2 bärbara medans min stationära inte vill ansluta till internet.. Startat om bredbands routern och datorn osv och den stationära connectar till switchen men INTE till internet :/ Hur ska jag göra? Har en Belkin 5-port Gigabit Network Switch Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trenatos Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Kan du skriva modell numret? Är switchen inställd på DHCP? Använder du trådlöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Trenatos@Bah vad mycket frågor.. Men samma här, besvara på dessa frågor Trenatos sa och vi kanske kan hjälpa dig något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 21 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Kan du skriva modell numret? Är switchen inställd på DHCP? Använder du trådlöst? Vi använder inte trådlöst.. och DHCP förstår jag mig inte på.. Model No. F5D5141-5 De 2 bärbara använder Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Jag ska kolla upp det... Återkommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.