ThaNooB Skrivet 23 September 2008 Rapport Skrivet 23 September 2008 Idag när jag skulle spela cs (1.6) så gick jag in på en server, men efter en stund kommer detta meddelande upp, hur fixar jag detta? Detta är första meddelandet. You have been disconnected from the server. Reason: Error verifying UserID Ticket (server was unable to contact the authentiaction server) Och det andra, när jag gick in på en annan server: You have been disconnected from the server. Reason: Kicked :Your SteamID was not validated prior to entry. Hur fixar jag nu detta? Det funkade inte att ta Print Screen :(
ThaNooB Skrivet 23 September 2008 Författare Rapport Skrivet 23 September 2008 Snälla hjälp, vill gärna spela cs idag!
ThaNooB Skrivet 24 September 2008 Författare Rapport Skrivet 24 September 2008 Restarta? Det har jag redan gjort och även startat om datan. Men jag loggade in på mitt gamla account och sen in på det nya och så funkade det.
AlleTheMaster Skrivet 24 September 2008 Rapport Skrivet 24 September 2008 Det händer för mig iblan oxå, det brukar bara vara att vara enveten och pröva tills det går. Funkar för mig ;)
Raptomex Skrivet 25 September 2008 Rapport Skrivet 25 September 2008 Det hjälper inte att starta om STEAM. Det är många som har fått detta efter uppdate. Avsluta STEAM och radera dessa filer; * Steam.dll * SteamUI.dll * ClientRegistry.Blob Som standard hittas filerna på C:\Program Files\Valve\Steam\ eller C:\Program Files\Steam\ (platsen kan variera hos din maskin om du specifierade en annan installationsmapp eller om du har flyttat din Steam-installation).
iCUbe Skrivet 26 September 2008 Rapport Skrivet 26 September 2008 Restarta? Det har jag redan gjort och även startat om datan. Men jag loggade in på mitt gamla account och sen in på det nya och så funkade det. Bra att det funkade :D
Rekommendera inlägg