kratzz17 Skrivet 25 September 2008 Rapport Skrivet 25 September 2008 Vet någon var man kan ladda ner konsoll till css? en kompis sa att man var tvungen att downlaoda det, och jag är inte så bra på att ladda ner saker så var snäll och förklara bra. Tack på förhand.
AlleTheMaster Skrivet 25 September 2008 Rapport Skrivet 25 September 2008 Nej nej nej, höger klicka på genvägen (om du har någon) och klicka genväg (bland flikarna) och skriv sedan -consolle i "starta i" rutan. Jag tror det var allt Om du inte har någon genväg kan du gå in på steam och höger klicka på spelet och göra något liknande Jag är inte riktigt säker, så skyll inte på mig om det inte funkar
Gäst jagekung Skrivet 26 September 2008 Rapport Skrivet 26 September 2008 Nej nej nej, höger klicka på genvägen (om du har någon) och klicka genväg (bland flikarna) och skriv sedan -consolle i "starta i" rutan. Jag tror det var allt Om du inte har någon genväg kan du gå in på steam och höger klicka på spelet och göra något liknande Jag är inte riktigt säker, så skyll inte på mig om det inte funkar Det e lugnt du har rätt :D
shoobree Skrivet 27 September 2008 Rapport Skrivet 27 September 2008 Nej nej, han där uppe har stavat fel consolle? Du ska skriva in -console
kratzz17 Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Skrivet 27 September 2008 vad menar du med genväg? och det där med flikar? jag är inte så dator insatt så jag är lite trör i sådana här sitvationer.
Husko Skrivet 27 September 2008 Rapport Skrivet 27 September 2008 OK titta på den har vido den förklara hur man gör!------>
kratzz17 Skrivet 27 September 2008 Författare Rapport Skrivet 27 September 2008 tack så hemsk mycket! den vidden var ju skit bra...
Rekommendera inlägg