fruesgkuas Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 (redigerat) Någon som vet hur man kan göra en recovery cd utan original skivan? DELL kan dra åt skogen jag betalar inte någonting för installation skivan. Har inte heller hittat någonstans där man kan ladda ned ev Vista (vilket skulle vara kul) eller Win XP. Min dator börjar bli gammal och gaggig, den hänger sig och drygar ut tiden lite väl mycket. Har försökt med alla möjliga medel att återställa datorn till dess ursprungliga hastighet när OS var nyinstallerat. (förutom att installera om hela Operativsystemet) Så jag undrar helt enkelt hur man gör en recovery cd utan Original skivan. Ev var man kan ladda ned vista gratis (crackad) Tacksam för svar. Redigerat 28 September 2008 av fruesgkuas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 ja du kan ju inte fixa vista gratis om du ska på laglig väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 29 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 ja du kan ju inte fixa vista gratis om du ska på laglig väg och om inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 asså xp finns att köpa för kanske 1100 på komplett.se tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Det är inte billigt, iaf inte ifall du skiter i vilket XP du ska ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 2 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Min farsa berättade att man kunde ladda ned windows XP Pro SP2 eller vad det var (ENG version) gratis någonstans Men han sa inte vart... Någon som vet? P.S. Jag struntar väll i om det är Winxp eller Vista eller om det är engelsk eller svensk. bara jag fattar språket :P självklart skulle det vara skoj med Vista som jag tidigare nämde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Min farsa berättade att man kunde ladda ned windows XP Pro SP2 eller vad det var (ENG version) gratis någonstans Men han sa inte vart... Någon som vet? P.S. Jag struntar väll i om det är Winxp eller Vista eller om det är engelsk eller svensk. bara jag fattar språket :P självklart skulle det vara skoj med Vista som jag tidigare nämde. Inte lagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.