simmeboyboy Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Tjena! :!: :!: :!: Hur ser Secret vehicle ut? :?: Jag bara måste ha den. Är det Apachen eller? :D Det är huntern en helikopter 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Detta är en Vice City tråd. Om ni ska snacka om The Getaway så gå in på nån The Getaway tråd istället. (jag menade inte dig Simmeboyboy) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simmeboyboy Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 men måste man ta alla hidden package för att få huntern Nej ta bara polis kläderna åk till militär basen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Croon Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 nej det räcker att du har klarat alla uppdrag.för då finns den i militärbasen på andra ön.det är rätt svårt och ta den om du inte har polis kläder Jag kunde ta Huntern utan polis kläder men jag körde in med motorcykeln..Den där Pcj 600.eller vad den heter.spelar inte det så mycket längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 VAR KAN MAN FÅ POLISKLÄDER???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 21 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2004 VAR KAN MAN FÅ POLISKLÄDER???? asså du kan få det i en polis station om u gör ett uppdrag så kan du få det fast jag kommer inte ihåg vart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duwan_x3 Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 The SECRET viachel är en ultimate car inte Hunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gogs Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 det e mycket svårare utan polis kläder... som E-T sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
erikx3mcool Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag har klarat alla updrag utan att fuska men sista updraget kommer inte värför då :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg