addeB Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 (redigerat) här är min "hörna" ;) ska försöka fixa bättre upplösning ;) Redigerat 1 Oktober 2008 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2008 Skulle det inte vara skönare med TV:n i mitten och ditt Xbox 360 på hyllan under? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 här är min "hörna" ;) ska försöka fixa bättre upplösning ;) Nice :P .. Jag har också Gta Iv, vad heter du på xbox live, så vi kanske kan lira :P ? Om du nu har live :S ... :D Håller med att du kanske kan ha tv:n immitten och 360:t under... ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 (redigerat) jag heter backadd på live ^^ och jag brukade ha 360 under men jag tog upp det när jag skulle fixa nått och så har jag inte orkat ta ner det ^^ la till en bild på min fåtölj också Redigerat 2 Oktober 2008 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Åhh, f*n va skön den fåtöljen ser ut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 är det där en sån där med inbyggda högtalare och 3.5mm plug i? såg en sån på jysk förut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 ja fåtöljen är riktigt skön, och den har högtalare och 3.5mm plug. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 2 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Oh jäklar vilken nice fåtölj :D Ni andra får även lägga in bilder på er "360-Hörna" ... addeB jag addar dig nu på xbox live... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 mjaaaa ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 nice tv, en sån har vi :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 f*n av nice ljudanläggning ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Oh fy f*n vilken nice "360 hörna" ... Sån skulle jag villja ha ... Ni andra får även lägga ut bilder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg