Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Yes har fått en bild :D . Dock med fail kamera Najs skärm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Yes har fått en bild :D . Dock med fail kamera Najs skärm. Man tackar :lol: 42'' full-hd tv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 (redigerat) Jah, här slänger jag upp min 360 hörna, ser inte så j*vla lyx ut.. men men här kommer dom EDIT:Dålig kvalite, tog kort med mobilen, förresten man måste alltid ha cola innan man lirar 360 ;) Redigerat 9 Oktober 2008 av XzamX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Lol, Nödvändiga dom två sista bilderna va^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Lol, Nödvändiga dom två sista bilderna va^^ Hah, jah men alltså Colan måste alltid vara på plats innan du lirar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wakosh Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 vad ska du med en tom Coca-cola mugg till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 den var nog inte tom förut :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 här är min "hörna" ;) ska försöka fixa bättre upplösning ;) Ooh nice guitar. Är det bara jag som har 360'n ute i vardags rummet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 14 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Japp xD ... Några mer får gärna lägga upp lite bilder :P ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 den var nog inte tom förut :lol: Precis den var ju inte tom förrut, drack upp det lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 här är min "hörna" ;) ska försöka fixa bättre upplösning ;) Ooh nice guitar. Är det bara jag som har 360'n ute i vardags rummet? Nej, hos min morsa så har jag den ute på vår 42" HD-Ready plasma tv... Hos min farsa så är det en typ 30" tjockteve ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Okej här är mitt 360 i vardagsrummet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg