Hanrockar Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 Hej, jag ska göra en NY hemsida. Men har ingen idé om vad den ska "handla" om. Jag vill helst känna pengar på det, men det tror jag inte jag gör. Hur som helst, någon som har någon bra idé ? Tacksam för svar // HANROCKAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 September 2008 Rapport Dela Skrivet 28 September 2008 om du vill känna pengar på den så ska du försöka skaffa massa reklam och annonser. du får ca50 öre per klick tror jag, men det varjeerar. men tänk på att det ska försöka vara en vuxnare sida eller ngt sånt isåfall. en seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 29 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Jo, jag vet ; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Hej, jag ska göra en NY hemsida. Men har ingen idé om vad den ska "handla" om. Jag vill helst känna pengar på det, men det tror jag inte jag gör. Hur som helst, någon som har någon bra idé ? Tacksam för svar // HANROCKAR Med den där stavningen så kommer du inte att tjäna ett enda öre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 En hemsida där man kan skaffa cracks utan ads, popups eller virus/spyware etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 EN freeware sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 En sida med olika tips, freewares och sådant för datorer? Förresten, Hanrockar, heter du Philip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Yeah, en freeware sida skulle nog sitta fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 29 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Nej, jag heter inte Phillip. :) Hmm ... freeware kanske. Något annat förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Hej, jag ska göra en NY hemsida. Men har ingen idé om vad den ska "handla" om. Jag vill helst känna pengar på det, men det tror jag inte jag gör. Hur som helst, någon som har någon bra idé ? Tacksam för svar // HANROCKAR Med den där stavningen så kommer du inte att tjäna ett enda öre. Så cool du är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 (redigerat) Hej, jag ska göra en NY hemsida. Men har ingen idé om vad den ska "handla" om. Jag vill helst känna pengar på det, men det tror jag inte jag gör. Hur som helst, någon som har någon bra idé ? Tacksam för svar // HANROCKAR Med den där stavningen så kommer du inte att tjäna ett enda öre. Så cool du är. Då menar jag ungefär något sånt här: En hemsida med dålig stavning har ju ingen trovärdighet (åtminstone inte någon bra trovärdighet), så hur skulle han då lyckas få folk att ge ut sina kreditnummer m.m.? Du skulle väll inte gjort det? Redigerat 29 September 2008 av InFlame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 30 September 2008 Rapport Dela Skrivet 30 September 2008 Då menar jag ungefär något sånt här: En hemsida med dålig stavning har ju ingen trovärdighet (åtminstone inte någon bra trovärdighet), så hur skulle han då lyckas få folk att ge ut sina kreditnummer m.m.? Du skulle väll inte gjort det? Håller helt med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.