Hej, jag ska göra en NY hemsida. Men har ingen idé om vad den ska "handla" om. Jag vill helst känna pengar på det, men det tror jag inte jag gör. Hur som helst, någon som har någon bra idé ?
Tacksam för svar
// HANROCKAR
Hej, jag ska göra en NY hemsida. Men har ingen idé om vad den ska "handla" om. Jag vill helst känna pengar på det, men det tror jag inte jag gör. Hur som helst, någon som har någon bra idé ?
Tacksam för svar
// HANROCKAR
om du vill känna pengar på den så ska du försöka skaffa massa reklam och annonser. du får ca50 öre per klick tror jag, men det varjeerar. men tänk på att det ska försöka vara en vuxnare sida eller ngt sånt isåfall. en seriös.
Jo, jag vet ;
↗ till inläggetMed den där stavningen så kommer du inte att tjäna ett enda öre.Hej, jag ska göra en NY hemsida. Men har ingen idé om vad den ska "handla" om. Jag vill helst känna pengar på det, men det tror jag inte jag gör. Hur som helst, någon som har någon bra idé ?
Tacksam för svar
// HANROCKAR
En hemsida där man kan skaffa cracks utan ads, popups eller virus/spyware etc.
EN freeware sida?
En sida med olika tips, freewares och sådant för datorer?
Förresten, Hanrockar, heter du Philip?
Yeah, en freeware sida skulle nog sitta fint.
Nej, jag heter inte Phillip. :) Hmm ... freeware kanske. Något annat förslag?
↗ till inlägget↗ till inläggetMed den där stavningen så kommer du inte att tjäna ett enda öre.Hej, jag ska göra en NY hemsida. Men har ingen idé om vad den ska "handla" om. Jag vill helst känna pengar på det, men det tror jag inte jag gör. Hur som helst, någon som har någon bra idé ?
Tacksam för svar
// HANROCKAR
Så cool du är.
↗ till inlägget↗ till inläggetHej, jag ska göra en NY hemsida. Men har ingen idé om vad den ska "handla" om. Jag vill helst känna pengar på det, men det tror jag inte jag gör. Hur som helst, någon som har någon bra idé ?
Tacksam för svar
// HANROCKAR
Med den där stavningen så kommer du inte att tjäna ett enda öre.
Så cool du är.
Då menar jag ungefär något sånt här:
En hemsida med dålig stavning har ju ingen trovärdighet (åtminstone inte någon bra trovärdighet), så hur skulle han då lyckas få folk att ge ut sina kreditnummer m.m.?
Du skulle väll inte gjort det?
En hemsida med dålig stavning har ju ingen trovärdighet (åtminstone inte någon bra trovärdighet), så hur skulle han då lyckas få folk att ge ut sina kreditnummer m.m.?
Håller helt med dig.
↗ till inlägget↗ till inläggetHej, jag ska göra en NY hemsida. Men har ingen idé om vad den ska "handla" om. Jag vill helst känna pengar på det, men det tror jag inte jag gör. Hur som helst, någon som har någon bra idé ?
Tacksam för svar
// HANROCKAR
Med den där stavningen så kommer du inte att tjäna ett enda öre.
Så cool du är.
*suck* Jaja glöm det. Jag störde mig på att du verkade påpeka att han inte skulle kunna göra en hemsida (dock så tvivlar jag själv på att han skulle tjäna pengar på den) bara för att han stavade "tjäna" fel.
Väl* för övrigt. :>
Gud, jag vet. Min stavning är sämst på denna cp datorn. xD Men det håller jag med om. Kan vi hålla oss till ämnet?
Det får inte vara för avancerat heller :/
för att skapa en hemsida som du tänkt tjäna pengar på så får du vara beredd på att lägga ut pengar på det också
Jag vet, helt ärligt kan vi gå tillbaka till ämnet? Vad skulle du vilja ha för sida?
okej, jag fick denna galna idén. Jag ällskar att fota. Så jag och min kompis skulle kanske kunna trycka upp liksom "fotoalbum" av våra bilder och sälja. Tror ni att någon skulle köpa eller bojkotta? Och ja, bilderna kan se ut som tex.
http://grondan.blogg.se/images/2008/why-cant-i_18478323.jpg
http://grondan.blogg.se/images/2008/sl730652_18478564.jpg
↗ till inläggetJag tror inte att någon skulle köpt bilder av en 11-årigt barn med inga som helst kunskaper inom fotografering.okej, jag fick denna galna idén. Jag ällskar att fota. Så jag och min kompis skulle kanske kunna trycka upp liksom "fotoalbum" av våra bilder och sälja. Tror ni att någon skulle köpa eller bojkotta? Och ja, bilderna kan se ut som tex.
http://grondan.blogg.se/images/2008/why-cant-i_18478323.jpg
http://grondan.blogg.se/images/2008/sl730652_18478564.jpg
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in