razmus8899 Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 (redigerat) vilken start poken mon ska jag välja?????för jag har köpt pokemon fire red :P om ni kan tipsa mig hur jag ska göra så kan gärna göra det här :Pskriv p.g.a förstår inte omröstnings saken Redigerat 29 September 2008 av razmus8899 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 vad är en "poken mon" ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 poken mon? förklara bättre plx... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 vilken start poken mon ska jag välja?????för jag har köpt pokemon fire red :P om ni kan tipsa mig hur jag ska göra så kan gärna göra det här :Pskriv p.g.a förstår inte omröstnings sakenVad köpte du fire red :blink: Den säljs väl int längre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Den är säkert begagnad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 jag köpte mitt begagnat och jag valde charmander. ingen av dem är bättre än den andra för gary tar ändå det som är effektivt mot ens egen. du väljer helt själv beroende på vilken du gillar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg