shoobree Skrivet 29 September 2008 Rapport Skrivet 29 September 2008 Tjoo, joo min kompis behövde låna min steam account, jag bytte lösenordet och sen loggar jag in för test om lösenordet funkar, sen ser jag att jag måste logga ut för nån som heter Elsewhere har hackat mitt acc på nåt sätt! Och det är inte min polare som har gjort det...HUR SKA JAG GÖRA NU? HAR f*n SLÖSAT PENGAR PÅ SKITET! Sorry men måste svära på såna här situationer lol
Raptomex Skrivet 30 September 2008 Rapport Skrivet 30 September 2008 Logga in, byt till din e-mail och byt lösenord. Och om allt började efter att din kompis loggat in, så vad tror du? Vet du vad lögner är? Antagligen ljuger din kompis. Vad gjorde han på ditt STEAM?
shoobree Skrivet 30 September 2008 Författare Rapport Skrivet 30 September 2008 men han har ju f*n bytt email och lösenord, när jag klickar på: Hämta förlorat konto och skriver in hotmail, så får jag ingen mail? Förrut fick jag.
Desajn Skrivet 30 September 2008 Rapport Skrivet 30 September 2008 Då har du blivit ägd. Inget mer du kan göra.
ThaNooB Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Hahaha, snacka om att ha bra kompis. Jag lånar aldrig ut saker till kompisar, iaf inte mina riktigt viktiga saker som tex account.
Desajn Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Jag lånar ut mina account ibland. Men om personerna ändrar lösenorden vet jag ju var dom bor i alla fall.
ThaNooB Skrivet 1 Oktober 2008 Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Mm, jag hade f*n gått hem till honom eller iaf gett honom stryk, eller så hade han iaf fått betala 150 kronor.
shoobree Skrivet 1 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Oktober 2008 Hah, mailade steam och gav cd-keyn till mina spel så fick jag tebax lösenordet :D
sobbo90 Skrivet 9 November 2008 Rapport Skrivet 9 November 2008 först kan du ju hota med att säga till hans mamma kanske larvigt men effektivt ;) om han inte ger det ändå så är det bara ringa xD du får garanterat det tillbaka elr pengar
Desajn Skrivet 9 November 2008 Rapport Skrivet 9 November 2008 Bra att bumpa en gammal tråd. Personen som gjorde tråden har jur edan fått tillbaka kontot..
Rekommendera inlägg