SNUFFINATOR Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 jag tror inte det skulle stått jagex på moparscape och varit så många inne. så du kan lägga ner det möjluga förslaget. ´fick gubben av en kompis! han orkade ej spela mer. Vilken j*vla idiot fattar inte att han klistrat in?! [EDIT] Ser du pengarna? Max är väl 2147m? dessutom står det close window där uppe, vilket det inte gör på det rikitga runescape + att de inte finns summoning märke där uppe och det finns inte så många p hats eller crackers...>.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narton Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 har kommer det bevisrunescape_gubbe_bevis.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Atreyu4Me Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 (redigerat) har kommer det bevisrunescape_gubbe_bevis.bmpBevis på vad? [EDIT] Hur ***** dum får man va? Ser du inte att han klistrat på inventen och banken? Den gråa bakgrunden bakom sakerna i inventen är mycket ljusare än den riktiga bakgrunden + att den ljusare delen är inte ens jämn. Och i banken, ovanför close window knappen ser man mörka streck som visar oss att bank "rutan" slutar där, men den fortsätter ju i brun-gul färg några millimeter Konstigt nog hade han ju inga drag plates!!! :o :o :o :D :D Redigerat 11 Mars 2009 av Atreyu4Me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 (redigerat) jag tror inte det skulle stått jagex på moparscape och varit så många inne. så du kan lägga ner det möjluga förslaget. ´fick gubben av en kompis! han orkade ej spela mer. Vilken j*vla idiot fattar inte att han klistrat in?! [EDIT] Ser du pengarna? Max är väl 2147m? dessutom står det close window där uppe, vilket det inte gör på det rikitga runescape. Yup En kompis han har max coins i banken :P Det är runt 2140m man kan ha i banken. Men sen så har han 140m till, och gissa vad han har dem.. Han har dem i sitt inventory, så han går runt med 140m hela tiden =/ :P Redigerat 11 Mars 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Atreyu4Me Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 jag tror inte det skulle stått jagex på moparscape och varit så många inne. så du kan lägga ner det möjluga förslaget. ´fick gubben av en kompis! han orkade ej spela mer. Vilken j*vla idiot fattar inte att han klistrat in?! [EDIT] Ser du pengarna? Max är väl 2147m? dessutom står det close window där uppe, vilket det inte gör på det rikitga runescape. Yup En kompis han har max coins i banken :P Det är runt 2140m man kan ha i banken. Men sen så har han 140m till, och gissa vad han har dem.. Han har dem i sitt inventory, så han går runt med 140m hela tiden =/ :P Haha :P Vilken lvl är han? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 jag tror inte det skulle stått jagex på moparscape och varit så många inne. så du kan lägga ner det möjluga förslaget. ´fick gubben av en kompis! han orkade ej spela mer. Vilken j*vla idiot fattar inte att han klistrat in?! [EDIT] Ser du pengarna? Max är väl 2147m? dessutom står det close window där uppe, vilket det inte gör på det rikitga runescape. Yup En kompis han har max coins i banken :P Det är runt 2140m man kan ha i banken. Men sen så har han 140m till, och gissa vad han har dem.. Han har dem i sitt inventory, så han går runt med 140m hela tiden =/ :P Haha :P Vilken lvl är han? Eller, det är en "hon" snarare. Hon är nog runt.. 100-138. En duktig merchanter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Atreyu4Me Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 jag tror inte det skulle stått jagex på moparscape och varit så många inne. så du kan lägga ner det möjluga förslaget. ´fick gubben av en kompis! han orkade ej spela mer. Vilken j*vla idiot fattar inte att han klistrat in?! [EDIT] Ser du pengarna? Max är väl 2147m? dessutom står det close window där uppe, vilket det inte gör på det rikitga runescape. Yup En kompis han har max coins i banken :P Det är runt 2140m man kan ha i banken. Men sen så har han 140m till, och gissa vad han har dem.. Han har dem i sitt inventory, så han går runt med 140m hela tiden =/ :P Haha :P Vilken lvl är han? Eller, det är en "hon" snarare. Hon är nog runt.. 100-138. En duktig merchanter. Aha Okai, tror du hon skulle kunna ordna ett drop party i fally? :P Needar money atm, droppade mina pengar eftersom jag trodde jag skulle sluta men nu blev jag sugen igen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fille583 Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 ni alla bara ljuger alla har bilder på moparscape det är så larvigt!!!! http://www.fuska.se/forum/style_emoticons/default/mad.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 ni alla bara ljuger alla har bilder på moparscape det är så larvigt!!!! http://www.fuska.se/forum/style_emoticons/default/mad.gif alla = 2? Iaf,en bild på mej,nästan likadan som förra , men iaf :P Har snart 60 atk så att ja kan använda drag scim :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 runescape_gubbe_2.bmpHär är min grymma gubbe Här ser ni mig och min armour runescape_gubbe_1.bmp haha den andra bilden är tagen från google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2009 (redigerat) Snabb uppdatering, såhär ser jag ut under min väg till 99 wc. ps. Har skit saker i inventory, så kommentera ej. edit* Det var visst mina stats ni ser. ;) Redigerat 17 Mars 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Snabb uppdatering, såhär ser jag ut under min väg till 99 wc. ps. Har skit saker i inventory, så kommentera ej. edit* Det var visst mina stats ni ser. ;) Otroligt att du hunnit allt det där på bara några månader. Btw, varför är du en tjej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg