Raptomex Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 (redigerat) http://img211.imageshack.us/img211/2609/mycharactersj6af1.png Här är mitt account, jag hade dock lendat min tasset så den fick ej vara med! =( Combat 134 btw =) Var det inte flera år sen whip såg ut sådär?.. När du säger det.. Eller, det var några månader sedan. Ja, tydligen ändrades utseendet två gånger, senast den såg ut sådär var i maj, men dock hittade jag samma bild på google. så. Yup, kolla även ansiktet, sådär såg det ut förra året innan hd. Redigerat 27 November 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lejonets Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 hiscores_13_7_09.bmptds_d_claws.bmpsuper_def.bmp99_str_28_10_09.bmp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 här är en bild på min gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Hur tar ni bilderna? Du trycker på Print Screen\Prt Scr, sen öppnar du paint och trycker CTRL + V sen sparar du det som JPG inte BMP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Min andra gubbe. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Min andra gubbe. :)Var ju ett hyffsat kap. : D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Min andra gubbe. :) Får man fråga hur mycket herblore kappan kostade? Det borde ju vara ganska dyrt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Min andra gubbe. :) Får man fråga hur mycket herblore kappan kostade? Det borde ju vara ganska dyrt. Det är inte hans gubbe. ;)Han kom över ett lösenord tror jag att han sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Min andra gubbe. :) Får man fråga hur mycket herblore kappan kostade? Det borde ju vara ganska dyrt. Det är inte hans gubbe. ;)Han kom över ett lösenord tror jag att han sa. Fortfarande nice though. Jag lägger upp bild när jag blitt member och bytt namn. Påbörjade på min första gubbe, varav namnet e Dameldore xD Men men, bara att bli member och byta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Min andra gubbe. :) Får man fråga hur mycket herblore kappan kostade? Det borde ju vara ganska dyrt. Kostar väl runt 180~m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Bild på mig! 244.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
white19950207 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Bump Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg