Jote Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 (redigerat) Well, kan lägga in tre bilder. Min max hit är 37 med full dharok :) (den här togs först) Dödade du ********** eller? :lol: ? -.-' Nej, en fire giant. Fick en rune scimmy och rune b axe den gången och en massa fire runes (runt 1k). Edit: Lol, anmälde du dig själv? Redigerat 21 Oktober 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 mitt runescape acc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Mja här kommer en på mig :) Youtube_pics.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Jag har ej en bild men jag har saradomin full + rune scimy + firemaking skillcape + något annat lol PS: Jag spelar inte runescape mera, det är för nördar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Spelar inte Runescape mer,men har en bild. Runescape.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Jag har ej en bild men jag har saradomin full + rune scimy + firemaking skillcape + något annat lol PS: Jag spelar inte runescape mera, det är för nördar Då ska du nog tänka dig för innan du postar på ett RuneScape forum eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Här en ny Redigerat 29 December 2008 av Legolasswe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) http://i40.photobucket.com/albums/e222/SBTK/Frutusrangepic.png Min användare Frutus. Har 79 firemaking och 67 Fletching också :D 4 mil på banken, Dragon Scimmy m.m. http://i40.photobucket.com/albums/e222/SBTK/frutusdonewithmonkeymadness.jpg Stolt :P fast det var typ ett halvårsen xD Redigerat 30 December 2008 av Frank Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Här är min. Den är inte memb nu men den har varit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 (redigerat) Jag =) Iz it nice? ur wut u say? Redigerat 19 Januari 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NoLifer Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 (redigerat) Ingen bild på mej, men på zjoberrk :D Raptomex, heter du Rapto192 på rs? :P Redigerat 19 Januari 2009 av NoLifer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FuckFuska Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 ERA FUCKING GAAAAAYYYYSSSS!!! Hur f*n kan ni spela runskape fucking bög fagot spel som kan ta sig i röven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg