Gäst MacGyver Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 Btw, varför är du en tjej?I lol'd @ that question. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 18 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2009 (redigerat) Btw, varför är du en tjej?I lol'd @ that question. För bandos ser snyggare ut då. ;)btw, vad spelar det för nån roll? Är ju många som kör med females chars på WoW? :mellow: Ps. Kom inte med något skitsnack om att det är annorlunda.. Det är f*n ni som jämför WoW med runescape. ;) Redigerat 18 Mars 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 jag tjänar 1m per dag när jag är member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Btw, varför är du en tjej? I lol'd @ that question. För bandos ser snyggare ut då. ;)btw, vad spelar det för nån roll? Är ju många som kör med females chars på WoW? :mellow: Ps. Kom inte med något skitsnack om att det är annorlunda.. Det är f*n ni som jämför WoW med runescape. ;) Och varför skriver du det där till mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 3 stycken här... RS1.bmp RS2.bmp RS.BMP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 ni alla bara ljuger alla har bilder på moparscape det är så larvigt!!!! http://www.fuska.se/forum/style_emoticons/default/mad.gif Snacka om att vara avundsjuk. jag tjänar 1m per dag när jag är memberSnacka om att ljuga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 jag tjänar 1m per dag när jag är member 3 stycken här...f*n vad du ljuger. om du tjänar 1m per dag vf har du då så dåliga saker i banken? + att du inte har nå bra bra member skills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 jag tjänar 1m per dag när jag är memberlol,du menar 150 coins? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Hej, vet inte ifall det finns en tråd redan, men har inte sätt någon direkt aktiv, så jag startar en ny! Kan la börja med att posta en bild på min 3 skiller som jag bottar med :) Btw, började med den idag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 (redigerat) Sådär men jag håller på att skaffa 2.5m ska köpa zamorak eller guthix inte bestämmt. Och är level 68 Redigerat 29 Augusti 2009 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Okay, har ett zammy set for sale, PM ifall du blir intresserad ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 (redigerat) Okej ska se vad jag har efter en bag full. Tror.. 1m och 100 spänn -.- har du ett bud som jag kan fixa mig till? Kör mitt eget takt då. Redigerat 29 Augusti 2009 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg