Gäst Ubuntu Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 En snabblevlad Ma-gus :)Haha XD Har inte kört så mycket :P Tog en rätt lång paus också, lirade magus bara för att fixa bitter rivals ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 En snabblevlad Ma-gus :)Haha XD Har inte kört så mycket :P Tog en rätt lång paus också, lirade magus bara för att fixa bitter rivals ;) Skitt lätta att levla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 Dis is me choppah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 Pallade inte med eventet. Men ser ju ut som att många andra gjorde :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Hade tänkt gå från wow till warhammer, vad tycker ni om den idén ? ska spela goblin shaman isåfall Om du ska vara shaman, heala! Det är ingen dps klass det är en healer! ;) Shaman är dock den riktiga healern som kan DPS'a bäst. ( Räknar bort Arch Mage, Warrior Priest osv. eftersom deras huvudmål är att DPS'a ) Såklart, men shamans som försöker DPS:a i scenarios har valt fel klass. Faktist är man en bra healer om man DPS'ar så fort man kan. ( Jag lirar med en crit taktik som ökar min burst med scourge och cry of tzeentch redigt. ) Har avslutat ett scenario med 25k Damage dealth men fortfarande haft 150k Healed. ( Tier 3 scenarios - High Pass Cemetary för att vara petig. ) Det jag syftade på var healers som inte healar utan bara försöker dpsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Hade tänkt gå från wow till warhammer, vad tycker ni om den idén ? ska spela goblin shaman isåfall Om du ska vara shaman, heala! Det är ingen dps klass det är en healer! ;) Shaman är dock den riktiga healern som kan DPS'a bäst. ( Räknar bort Arch Mage, Warrior Priest osv. eftersom deras huvudmål är att DPS'a ) Såklart, men shamans som försöker DPS:a i scenarios har valt fel klass. Faktist är man en bra healer om man DPS'ar så fort man kan. ( Jag lirar med en crit taktik som ökar min burst med scourge och cry of tzeentch redigt. ) Har avslutat ett scenario med 25k Damage dealth men fortfarande haft 150k Healed. ( Tier 3 scenarios - High Pass Cemetary för att vara petig. ) Det jag syftade på var healers som inte healar utan bara försöker dpsa. 1. Syftade på att Magus är en klass som är lätt att levla, om du inte fattade det. 2. Healers ska heala, därav deras klasstillhörighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Min Chaos Chosen på trail account. WAR är riktigt kul. Får se om jag slutar med WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Warhammer ser skit tråkit ut!/agree :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 Warhammer ser skit tråkit ut!/agree :P Skriv inte här då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 1. Syftade på att Magus är en klass som är lätt att levla, om du inte fattade det. Aha. 2. Healers ska heala, därav deras klasstillhörighet.Precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 16 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2009 2. Healers ska heala, därav deras klasstillhörighet.Precis! Healers som inte healar i grupp har rollat så fel di kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 2. Healers ska heala, därav deras klasstillhörighet. Precis! Healers som inte healar i grupp har rollat så fel di kan. Exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.