Maxmojo Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Jag vill öppna upp en egen server för att lära mig lite och jag undrar om någon har några bra maps som inte har virus :angry: Jag förstår bara maps med alltihop inne med config.lua osv. Jag förstår inte dom som har typ 3 olika saker <_< . Men det går bra med små filer med om någon berättar hur man gör med dom :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Befa Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Jag vill öppna upp en egen server för att lära mig lite och jag undrar om någon har några bra maps som inte har virus :angry: Jag förstår bara maps med alltihop inne med config.lua osv. Jag förstår inte dom som har typ 3 olika saker <_< . Men det går bra med små filer med om någon berättar hur man gör med dom :) . Förstår inte riktigt är det en vanlig map som du lägger in i/maps eller en hel server du syftar på, vilken client ska det va till ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg