Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 (redigerat) http://www.fuska.se/nyheter/aaldersgraens_...espel-s998.html Tänk vad alla som gör spel kommer förlora, helt sjukt att det blir lag på det med.. Jag kommer dock inte bry mig, jag skiter väl i om mina föräldrar förlorar barnbidrag, tänker ändå spela. Men om jag spelar något som inte är online då? :) EDIT: Kom på en sak, det kan lika gärna vara min mamma som satt och spelade CS? Mwuahhaha, så dom har inga bevis så dom kan nt göra något. Redigerat 2 Oktober 2008 av DoubleIsBack1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Publicerad 2008-04-01. Get the clue. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Publicerad 2008-04-01. Get the clue. Snodde du det från min kommentar @ nyheten? =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Det är ett Aprilskämt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Publicerad 2008-04-01. Get the clue. Snodde du det från min kommentar @ nyheten? =( Snodde det från källan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Publicerad 2008-04-01. Get the clue. Snodde du det från min kommentar @ nyheten? =( Snodde det från källan. Då var vi 2, borde ni inte ta bort "nyheten"? Eller är det bara jag som tycker det? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Är det sant ? OMG!!! blir f*n skrajj nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Det är ett aprilskämt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Ahh, jag kollade inte på gamereactor, fasiken vad tur. ;D Hade varit sjukt annars, lås tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Om det nu skulle varit sant så skulle det stå i tidningen eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2008 Om det nu skulle varit sant så skulle det stå i tidningen eller hur? Jag läser inte tidningen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2008 Om det hade varit sant hade jag gått klart mina tre år i gymnasiet och flyttat här ifrån(Sverige). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg